måndag 8 april 2013

Du är det bästa som har hänt mig

Du är det bästa som har hänt mig
Det är du och jag för alltid
Jag kommer att älska dig, oavsett vad som händer mellan oss
Oavsett vad än som händer så älskar jag dig ändå
Jag vet att du älskar mig & jag vet att du älskar mig
Du är mitt liv
Du är min första bästa kärlek
Jag blev kär första gången jag såg dig
Jag är så glad att jag har dig
Vi är ämnade för varandra
Oavsett vad som än händer så kan inget skilja oss åt
Du är allt jag har 
Du och jag passar ihop
Ingenting kan få oss att gå ifrån varandra
Det finns ingen människa som är så snäll och rar som du är
ÄLSKAR DIG

Av min kille Marcus 

 

1 kommentar:

  1. Jag älskar min kille så mycket att inget kan skilja oss åt, vad än som händer. Älskar dig min sötnos, Marcus( Du är det bästa som har hänt i mitt liv) <3

    SvaraRadera